8 okt. 2011

Drömmar

Drömmar har en fantastisk förmåga att ge svar på funderingar, som kanske funnits under dagen.
Det är kanske inte alltid den inre rösten får en möjlighet att förmedla budskap.
Ibland vill man så mycket mer, än det som finns möjlighet till i verkligheten.

När dagen är slut kommer kanske många funderingar över vad som har skett under dagen.
Det är kanske vid denna tid som frågorna kommer, svaren kommer i drömmarna.
Drömmar är som jag upplever det en blockering i mitt inre, som jag behöver lämna.

Kommer ihåg en del drömmar, försöker tyda dem på det sätt som jag själv känner.
Mitt inre liv har så mycket att berätta för mig, det gäller att försöka förstå.
Drömmar är något som förmedlas från mitt inre liv och hjälper mig vidare på min väg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar