1 okt. 2011

Änglaviskningar

Änglaviskningar kom till mig idag, för mig är det ett nytt ord att använda.
Det som jag på detta sätt skulle förmedla är att vi alla hör änglaviskningar, utan att kanske förstå vad det är.
Vi har alla olika ord på det vi använder oss av i vår egen andliga utveckling.

Änglaviskningar kommer till oss när vi är mottagliga för de här budskapen.
Det handlar om oss själva på något sätt och förmedlar en känsla av inre frid.
Vi kan märka av det om vi undrar över något som vi inte kan få någon klarhet i.

Änglaviskningen känns inte på samma sätt som en intuition, eller inre röst, den ger frid.
Det är helt fantastiskt att få uppleva något nytt för min egen del, i min andliga utveckling.
Ibland känns det som det inte kommer så mycket nytt, allt har ju sin gång i den egna andliga utvecklingen, tålamod är viktigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar