12 okt. 2011

Andeväsen

Andeväsen är något som är mycket intressant, nu när jag förstår det bättre.
I början när jag fick kontakt med olika andar kunde jag inte riktigt tro på det.
Känslan var att jag inbillade mig det hela, beroende på att mamma sagt att jag fantiserade allt det jag upplevde.

Idag inser jag det mamma ville förmedla till mig, var att inte tala om det som kanske kunde skrämma människor.
Förr i tiden talades det om häxor, de brändes på bål för den kunskap de bar med sig.
Idag ser allt annorlunda ut, att vara en häxa är för mig någon med mycket kunskap.

Vi lever i en tid där vi får kontakt med andar andeväsen, vi får budskap från andevärlden.
De som utvecklar sin egen andliga sida märker mer av de som finns på andra sidan.
Budskap som vi får till oss handlar ofta om oss själva, eller något vi ska förmedla.

Många får automatisk skrift, det hjälper dem att skriva ner de budskap som kommer.
I början när vi får besök från andevärlden, kan det kännas lite skrämmande.
Det är viktigt att försöka slappna av för att höra det vi får förmedlat till oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar